ד"ר סמי בן עדי - מנהל מחלקת הקליטה העירונית, אינה ריבין - מנהלת פרויקטים לדוברי רוסית ויו"ר ארגוני ניצולי שואה ווטרנים הגיעו לברך את מר אפינוגן בביתו.
מערכת שמשנט מצטרפת לברכות ומאחלת לאפינוגן היקר המון בריאות ואושר עד 120 שנה.
אפינוגן נלחם במלחמת העולם השנייה ועלה לעיר בית שמש בשנת 1990.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 04:51
ד"ר סמי בן עדי - מנהל מחלקת הקליטה העירונית, אינה ריבין - מנהלת פרויקטים לדוברי רוסית ויו"ר ארגוני ניצולי שואה ווטרנים הגיעו לברך את מר אפינוגן בביתו.
מערכת שמשנט מצטרפת לברכות ומאחלת לאפינוגן היקר המון בריאות ואושר עד 120 שנה.