ד"ר סמי בן עדי - מנהל מחלקת הקליטה העירונית, אינה ריבין - מנהלת פרויקטים לדוברי רוסית ויו"ר ארגוני ניצולי שואה ווטרנים הגיעו לברך את מר אפינוגן בביתו. 

מערכת שמשנט מצטרפת לברכות ומאחלת לאפינוגן היקר המון בריאות ואושר עד 120 שנה.