ההערכות התקיימה במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , המשנה לראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך ובהובלת ראש מנהל חינוך שרי דרור.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פתחה וברכה את צוות המנהלים על היכולת לצלוח שנה מלאת אתגרים מגוונים. בלוך הדגישה את הצורך בחידוד הקשב האישי לכל מורה ולכל תלמיד. ראש העיר אף הדגישה את הימים הללו של בן המצרים בהם אנחנו עוסקים בשאלות חורבן ותקומה כתפיסה חינוכית ביכולת לראות הצלחה וכישלון.
המשנה לראש העיר וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך הדגיש בפני צוותי החינוך את הכוח של המנהלים להעצים את המורים ואת התלמידים. עוד הדגיש כי אין לו ספק כי צוותי החינוך יעמדו בכל האתגרים גם בשנת הלימודים הקרובה.
במהלך היום ד"ר שרה שדמי וורטמן הרצת בפני צוותי הניהול על הרצף בו חינוך בונה קהילה וקהילה בונה חינוך. וראש מנהל החינוך שרי דרור הציגה את מודל השמש ליצירת שינוי קהילתי שפותח במהלך שגרת הקורונה ועבר דיוקים והתאמות.
בפתח היום נפרדה ראש העיר בלוך , המשנה לראש העיר וממונה החינוך הרב ארנרייך, צוות מנהל החינוך ומנהלי העיר ממנהל בי"ס לוי אשכול משה הראל שפרש לאחר 19 שנות ניהול..
ראש העיר בלוך ברכה :"משה. יש בך שם שכולו מנהיגות , ומנהיגות חינוכית. זכיתי להיות מנהלת שלך ואני זוכרת שהייתי גם שמחה וגם עצובה שיצאת לדרך הניהול. כל שנה היה נראה כאילו זו שנתך הראשונה. העמדת דורות רבים של תלמידים ואני מודה לך בשם העיר בית שמש"
אגף דוברות עיריית בית שמש.