בדבריו על העיר בית שמש התייחס ח"כ אבוטבול לביקורו של הרב אריה דרעי בעיר: ״הפגישה של דרעי עם עליזה בלוך נקבעה קודם המשבר. דרעי מנסה לסייע כי אין לאיש עניין שהמשבר ימשך אלא השיקול הוא טובת התושבים".
על המשבר: "אם שני הצדדים יבינו שיש להם מה להפסיד המשבר יסתיים, צר לי על מה שקורה בבית שמש".
על המצב הפוליטי במדינה: ״הייתי חבר בהרבה ועדות ותמיד כיבדו את האופוזיציה. אפשר להגיע להסכמים כאלו ואחרים וליצור קונצנזוס בחוקים מסוימים, בסוף זה לא ישתלם לקואליציה. אנחנו נצביע לפי החלטת הסיעות, אוי ואבוי אם כל אחד יצביע איך שהוא רוצה״.
תמונה ארכיון.