במסגרת מבצע "נותנים כתף" צוותי מד"א הזריקו כמיליון מנות חיסון ומבצע החיסונים ממשיך ומתרחב.

היום (ב' 5.07)  לבקשת משרד הבריאות יפעיל מגן דוד אדום, בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות מתחמי חיסון לילדים ולנוער החל מגיל 12 - 18 (בלווי הורים), החברים בכל קופות החולים וזאת במטרה להגדיל את מספר המתחסנים בקרב בני הנוער, אשר מוזמנים להגיע ללא צורך בקביעת תור.

החיסונים הם על פי הנחיות משרד הבריאות בלבד, לאלו שטרם התחסנו חיסון ראשון, כולל מחלימים שעברו 3 חודשים מההחלמה.

מתחמי החיסונים של מגן דוד אדום יפעלו מחר (ב') במקומות הבאים:

אצלנו:

קיבוץ צרעה, מתחם הרטוב-אולם ספורט, משעה 17:00 ועד 22:00

תמונה ארכיון.