רבים מתושבי בית שמש בוודאי שמו לב שלאחרונה החלו להסתובב ברחבי העיר אוטובוסים בצבע כתום עם הכיתוב בית שמש אקספרס.
למי שטרם הבין במה מדובר, נעדכן שזוהי חברת האוטובוסים החדשה שתחליף את חברת סופרבוס ותתחיל להפעיל את קוויה כבר בשבועות הבאים.
כעת הנסיעות שמתבצעות ברחבי העיר הן חלק מניסוי כלים של החברה ונהגיה. מערכת שמשנט מאחלת ברכה והצלחה לחברה החדשה!