"קשישי מרכז יום שברחוב המשלט יצאו לטיול מהנה בעיר בית שמש. הם ביקרו במוזאון הטבע התנכי, היה מאוד מעניין ומהנה.

לסיום היום המהנה הקשישים אכלו במסעדת "גניר"  באזור התעשייה הרטוב, שפינקו את הקשישים באוכל טעים, טרי  וביחס חם ולבבי.

אנו מודים  מאוד למשה הבעלים של מסעדת גניר.
לאלירן סיונוב על היחס החם, הסבלנות והאוטובוס הנוח והמתאים לקשישים.

והמון תודות לרכזת המרכז יום אילנה אלמליח  ולצוות העובדים שעשו כל מאמץ להצלחת הטיול ולהנאת הקשישים".