בהמשך לשיחות שנערכו וכפי שסוכם עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנהל שפ"ע לשעבר יוסי נגולה, וטרינרית העירייה ד"ר מאיה קמחי, מממונה המחלקה הווטרינרית הרב ישראל סילברסטין, ממונה אגף שפ"ע הרב שלמה ברילנט וסגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר, החל היום אגף שפ"ע בניהולו של דוד אוחיון בגידור פארק הכלבים ברמה א'.
אגף דוברות עיריית בית שמש