המקרה ארע בשעות הבוקר המוקדמות (7:30) הדיירים מיהרו לדווח לתאגיד מי שמש, ששלחו בטווח של כשעתיים למקום עובדים, שהחליפו את מתקן שניזוק.
ישי מורי מנהל חב' קדישא בעיר, בשם דיירי הרחוב: "אנו מודים לתאגיד מי שמש על המענה. ומיוחד לבני נעמי על המסירות שרץ מבית לבית והודיע להם על המתקן שהכינו זמנית. יישר כוחכם".
צילום תמונות ישי מורי. בתמונה העליונה משמאל, לאחר החלפת המתקן.
לצפייה בסרטון מהארוע היכנסו לדף הפייסבוק של שמשנט.