שטרית: "תודה רבה למרכז קהילתי זינמן- לב העיר ולמנהלת עדי מלכה  על הפעילות ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. בהמשך הקיץ יצטרפו כל המרכזים הקהילתיים לפעילויות והפנינגים בעשרות שכונות בכל רחבי העיר".

תמונות פייסבוק.