שטרית: "תודה רבה למרכז קהילתי זינמן- לב העיר ולמנהלת עדי מלכה על הפעילות ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. בהמשך הקיץ יצטרפו כל המרכזים הקהילתיים לפעילויות והפנינגים בעשרות שכונות בכל רחבי העיר".
תמונות פייסבוק.
מ"מ ראש העיר משה שטרית: "שמח לבשר שאתמול יצאנו לדרך עם "שלישי בשכונה" רצף של פעילויות לילדים שיתקיימו בכל יום שלישי בשכונות שונות בעיר".
פורסם בתאריך: 22/06/2026 09:03
שטרית: "תודה רבה למרכז קהילתי זינמן- לב העיר ולמנהלת עדי מלכה על הפעילות ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. בהמשך הקיץ יצטרפו כל המרכזים הקהילתיים לפעילויות והפנינגים בעשרות שכונות בכל רחבי העיר".
תמונות פייסבוק.