שטרית: "שמחתי לפגוש את הזוכים משני הטורנירים ולהעניק להם את הפרסים. תודה רבה לאורית פרץ ממחלקת הנוער על ההובלה ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. ניפגש בטורניר הבא". 

תמונות פייסבוק.