שטרית: "שמחתי לפגוש את הזוכים משני הטורנירים ולהעניק להם את הפרסים. תודה רבה לאורית פרץ ממחלקת הנוער על ההובלה ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. ניפגש בטורניר הבא".
תמונות פייסבוק.

סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "מפגש של אלופים! "השבוע הגיע לסיומו טורניר הגיימינג הראשון של העיר בית שמש בו התחרו כ500 גיימרים בני עירנו במשחקים פיפ״א ופורטנייט".
פורסם בתאריך: 22/06/2026 09:55
שטרית: "שמחתי לפגוש את הזוכים משני הטורנירים ולהעניק להם את הפרסים. תודה רבה לאורית פרץ ממחלקת הנוער על ההובלה ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. ניפגש בטורניר הבא".
תמונות פייסבוק.
