"ברוך דיין האמת: אני בכאב ובהלם רב מפטירתו של ידידי היקר והאהוב עו"ד מתי חותה ז"ל, אשר במשך עשור כיהן לצידי כמנכ"ל עיריית בית שמש בהיותי ראש העיר. מתי עשה רבות למען פיתוחה ושיגשוגה של העיר, איש יקר ואהוב על כולם, זכיתי ללמוד ממנו רבות איש שידע לנווט בין רצונות תנחומיי הכנים לרעיתו אוסנת תחי'.
לפני כעשרה ימים ביקרתי אותו בבית החולים הדסה התרפקנו על העבר והודתי לו על כל פועלו הרב למען עירנו היקרה בית שמש".
בתמונה - ח"כ משה אבוטבול בזמן כהונתו כראש עיריית בית שמש, מנכ"ל העירייה מר מתי חותה ומפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טולדנו בחנוכת נקודת משמר אזרחי במרכז בית שמש.ארכיון.