גם הלילה כוחות כיבוי יישארו בישוב לצורך תצפית ותגובה מהירה למקרה של התלקחות מחודשת.

טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים: "בעיצומו של האירוע אתמול הייתה הערכה שהאש עלולה להתחדש שוב, על כן הנחתי על שהיית צוותים במהלך כל הלילה במרחב הישוב להגנה על בתי התושבים במטרה להגיב בזריזות ובעוצמה אם תתחדש האש, כפי שלבסוף אכן קרה".

הושגה שליטה באירוע, נזק נגרם לצומח, לא הייתה פגיעה בנפש ורכוש.

אדי אהרונוף, רמ"ד דוברות והסברה כבאות והצלה מחוז ירושלים.

בתמונות: צילום אווירי של נזקי השריפה אתמול ומוקדי האש הערב. קרדיט צילום דוברות כב"ה ירושלים.