ראש המשלחת יבקר בבית כנסת מרוקאי, יטע עץ לכבוד המלך ויהנה מהופעת פייטן מרוקאי תושב העיר.
תחילת הביקור : 17:30 בבניין עיריית בית שמש.
אגף דוברות עיריית בית שמש.
תמונה אילוסטרציה. שמשנט.
מחר יום חמישי כג' סיון (3/6) יגיע ראש המשלחת הדיפלומטית של מרוקו בישראל - אבדרהים ביוד, לביקור בעיר בית שמש. השגריר יפגש עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , חברי המועצה ואישי ציבור.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 11:46
ראש המשלחת יבקר בבית כנסת מרוקאי, יטע עץ לכבוד המלך ויהנה מהופעת פייטן מרוקאי תושב העיר.
תחילת הביקור : 17:30 בבניין עיריית בית שמש.
אגף דוברות עיריית בית שמש.
תמונה אילוסטרציה. שמשנט.