המקום יפה ונקי ומשרה אווירה נעימה על המתפללים, כולם מתקבלים בסבר פנים יפות ויש במקום סידורים במגוון נוסחאות. שתייה חמה ומזונות כל יום. ומעל הכל - בית חב"ד הוא מקום של הרבי מליובאוויטש, ובמקום של הרבי שורה הברכה! לכן כשאתה מתפלל בבוקר במקום של הרבי כל היום שלך יהיה יותר מוצלח!

לאחר התפילה לומדים יחד את החומש והתניא היומי, כך שזוכים גם לקבוע עיתים לתורה ולצאת ליום מואר עם דברי תורה שעושים טוב על הלב...

אז אם אתה גר או עובד באיזור - אתה מוזמן להתחיל את הבוקר שלך ברגל ימין, מחר בשעה 8:00 בבית חבד!

כתובת: יצחק רבין 11 בית שמש (בוויז: בית חבד לב העיר)