ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:"שמחתי לראות את הנערים הצעירים מגיעים לגיל מצוות, נהנים ומאושרים מהחגיגות המושקעות מסביב. נערים אלו הם עתיד העיר שלנו, אני גאה בכל אחד ואחד מהם ומאחלת להם שימשיכו לעלות מעלה מעלה".
אגף דוברות עיריית בית שמש.
היום (שני) חגגו 13 נערים מבית הספר 'שלב' בר מצווה וזכו לעלות לתורה באירוע שתוכנן בקפידה על ידי הצוות החינוכי במקום. לאחר מכן התקיימה תהלוכה משמחת. הילדים, הלומדים במסגרת לחינוך מיוחד, התרגשו ונהנו מהמעמד.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 12:39
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:"שמחתי לראות את הנערים הצעירים מגיעים לגיל מצוות, נהנים ומאושרים מהחגיגות המושקעות מסביב. נערים אלו הם עתיד העיר שלנו, אני גאה בכל אחד ואחד מהם ומאחלת להם שימשיכו לעלות מעלה מעלה".
אגף דוברות עיריית בית שמש.