במהלך פעולות הכיבוי נמצאה במקום גם מכולה בה מאוחסנים בלוני גז. כוחות כב"ה עוסקים כעת בקירורה על מנת למנוע את התלקחותם. 

רב רשף יורם חדד, מפקד משמרת בתחנת בית שמש: "נקראנו לשריפת יער בקרבת כביש 1 בשטח המאופיין בצמחיה נמוכה וכן ביער, סה"כ כשמונה דונם. בגלל האש היתמר עשן כבד.  תוך כדי פעולות הכיבוי נמצאה במקום גם מכולה בה מאופסנים בלוני גז. כעת אנו פועלים לקרר אותה במקביל לפעולות הכיבוי. 

אדי אהרונוף, רמ"ד דוברות והסברה.

 דוברות כבאות והצלה, מחוז ירושלים. 

קרדיט צילום: כב"ה ירושלים. מתוך סרטון. לצפייה בסרטון היכנסו לדף הפייסבוק של שמשנט.