ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:"בימים מורכבים אלו חובה על כולנו לומר תודה גדולה למשטרת ישראל, שוטרים ולוחמי מג"ב שעוברים ימים מורכבים במשימות שמירה על הבטחון שלנו כדי שנוכל לחזור ולבנות את הגשר"
אגף דוברות עיריית בית שמש.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, ביקרה את נדב כהן שוטר מג"ב, תושב העיר בית שמש, שנפצע בפעילות באום אל פאחם ומאושפז בבי"ח "העמק" בעפולה.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 14:11
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:"בימים מורכבים אלו חובה על כולנו לומר תודה גדולה למשטרת ישראל, שוטרים ולוחמי מג"ב שעוברים ימים מורכבים במשימות שמירה על הבטחון שלנו כדי שנוכל לחזור ולבנות את הגשר"
אגף דוברות עיריית בית שמש.