"בימים האחרונים אני מתכתב עם ידידי קאי בוכמן ראש עיריית נורדהאוזן, העיר התאומה שלנו בגרמניה. קאי רוצה למסור לכם תושבי בית שמש על תמיכתו המלאה בזכותנו להגן על עצמנו.
לפני יומיים נתלה על בניין העירייה דגל ישראל לאות הערכה על הידידות והחברות. 
אתמול ניסו אנטישמים להצית את דגל ישראל. 
אך השונאים לא הצליחו, הדגל ממשיך להתנופף.תודה קאי על התמיכה והחיזוק!"