קבוצה מגרעין התושבים של שכונת נווה שמיר בבית שמש, המתאכלסת בקיץ הנוכחי, התארגנה לצילום מחווה של ילדיהם עבור תושבי קו העימות, צה''ל ואנשי כוחות הביטחון. התוצאה המרגשת לפניכם.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 14:34