ראש העיר ד"ר בלוך הודיעה כי העיר בית שמש פועלת בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
על פי הנחיית פיקוד העורף לא חלות על העיר בית שמש כל הגבלות.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , בתאום עם פיקוד העורף, קוראת לכל תושבי העיר לבדוק את המקלטים הפרטיים והמשותפים שברשותם לפנות אותם ולאפשר שימוש מיידי במידה ויוחלט לפתוח את המקלטים. וזאת במקביל למקלטים הציבוריים שנבדקו ונמצאו תקינים ויפתחו על פי הנחיית פיקוד העורף.
אגף דוברות עיריית בית שמש.