הדמות הראשונה המובילה את הקמפיין הוא תושב העיר שלמה קנדיאטי. שלמה התחיל עבודה חדשה אחרי 8 חודשי אבטלה, כראש צוות אגף מעסיקים בשירות התעסוקה: "אני מרגיש חי ונושם, אקטיבי ובעיקר משמעותי יותר מתמיד! אני עובד ונהנה מכל רגע. כמה שהתגעגעתי לתחושה הזאת!"

אסתי מוסקוביץ מנהלת התעסוקה העירונית: "בעוד 36 ימים השוק יוצף בעובדים שיפסיקו לקבל דמי אבטלה, ומקומות עבודה מבוקשים יתמלאו ראשונים.בחודש האחרון חזרו 320 איש ואשה מבית שמש לעבודה.

אנו ממליצים להיערך למציאת עבודה כבר עכשיו, המעסיקים מחכים לכם!

הקמנו עבורכם אזור חדש באתר העירייה עם כלל שירותי התעסוקה בעיר כולל סיוע בחיפוש עבודה, הכשרות מקצועיות, סדנאות ועוד" 

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך : "אתגר התעסוקה מוביל את סדר היום הכללי שלנו. אנחנו נמשיך לקדם סוגיות אסטרטגיות למזער את ההשלכות מתקופת הקורונה , ובכלל לקדם את תחום התעסוקה" 

אגף דוברות עיריית בית שמש