את הטקס חתמו תלמידי התיכון בשיר מקורי ומרגש.
את הטקס שהתקיים השבוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סנ"צ שלומי טובול מפקד תחנת משטרת בית שמש, מר משה שטרית סגן מ"מ ראש העיר, הרב יוסי גמליאל ראש אגף חינוך בעיריית בית שמש ומכובדים נוספים.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 16:06
את הטקס חתמו תלמידי התיכון בשיר מקורי ומרגש.