המיזם מתקיים סביב חגיגות ה- 70 לבית שמש בהובלת רה"ע עליזה בלוך ושותפות ארגון גשר, מכון ספיר לחינוך וזהות יהודית ומפעל הפיס.
במיזם ישתתפו עשרות מתושבי העיר שפתחו את ביתם כולל דוברים רבים שיספרו על בית שמש באופן אישי.
חרדים, דתיים לאומיים עולים חדשים לצד ותיקים.
רה"ע עליזה בלוך: "מטרת המפגשים והאירועים בבתי התושבים לחבר בין כולם כחלק מפסיפס והון אנושי עשיר הקיים בעיר.
לדאבוננו, ביום חמישי האחרון בית שמש איבדה חלק מבניה באסון במירון. אלו הם ימים בהם השותפות והערבות ההדדית הם נר לרגלינו. ביחד נתכנס לסייע ולתמוך זה בזה. העיר בית שמש היא דוגמא לאהבת חינם ושותפות גורל בין כלל הגוונים בעיר.
אני מזמינה אתכם לקחת חלק במפגשים בבתים הרבים ברחבי העיר."
על המיזם עבדו במשותף ועדת היגוי של תושבי העיר ומירי שלם, מנהלת היכל התרבות העירוני.
מוזמנים להתקשר ולקחת חלק, בטלפונים במודעה המצורפת.
