ד"ר אהרן בלוך, נפרולוג ומנהל דיאליזה במרכז הרפואי הדסה ליווה במשך שנים מועמדים להשתלת כליה, תרם את כליתו לאישה שלא הכיר.
נעמי שקד מונדרר, המשמשת מרצה למתמטיקה בארכיון, לה תרם ד"ר בלוך את הכליה, רשומה בעמותה "מתנת חיים" העוסקת בתרומות כליה.
בראיון לערוץ 13, שתיעד מפגש מרגש, בבית החולים, בין ד"ר בלוך, הרופא התורם, כשלצידו רעייתו ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש, ובתו, סיפרה נעמי שקד מונדרר, מושתלת הכליה שהמתינה חמש שנים להשתלה, ולא ממש האמינה שזה יקרה בקרוב, בגלל ריבוי הממתינים בתור לתרומת כליה.
ההחלטה בלבו של ד"ר בלוך לתרום אחת מכיליותיו נפלה כאשר מייסד עמותת "מתנת חיים", המחברת בין תורמים למתרימים, הרב ישעיהו הבר, שהיה בן מטופליו של ד"ר בלוך, הלך לעולמו.
הרופאים שניתחו את ד"ר בלוך לתרומת הכליה, הם רופאי הדסה שעובדים עימו.
שקד סיפרה בהתרגשות כי היא מרגישה מצויין והודתה לד"ר בלוך מכל לבה.
יישר כוח לד"ר בלוך על המעשה האצילי והמציל חיים ובריאות לו ולשקד שבגופה הושתלה תרומת הכליה.