בסיור השתתפו צוריאל בנימין ממרכז צעירים עירוני, טל תמיר- נגל תוכנית תופסים כוון, ליאת רוזנבוים- תוכנית יתד, אגף רווחה בעירייה, מאיר קרנדל- עמותת למען אחי, בת קול לבייב - יחידת הקליטה בעירייה, אסתי מוסקוביץ' -המינהלת העירונית לתעסוקה, וכן מנהלי משאבי האנוש של המפעלים- עמיחי חיים בגדרות יהודה, ואיילת בנישו בגילרו .

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "עולם התעסוקה ודורשי העבודה עבר טלטלה במהלך שגרת הקורונה. אנחנו לא מביטים מנגד, ואנחנו העיר הראשונה בישראל בה הוקמה מנהלת עירונית לתעסוקה, שמטרתה לחבר בין מי שמבקש לעבוד לבין מי שקולט עובדים. מתוך כך אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם אנשי הקשר במפעלים השונים וכן לפנות לעובדי המנהלת ובכך נוכל לייצר תעסוקה איכותית עבור תושבי העיר".

ראש המינהלת העירונית לתעסוקה אסתי מוסקוביץ: "המינהלת ביחד עם שאר גורמי התעסוקה בעיר, מחויבים לסייע ולתת יד לאלו המעוניינים לעזור לעצמם לשוב למעגל התעסוקה. הצורך בשוק הוא רב, ואנחנו שמחים לראות שהתעשייה המקומית נמצאת עם הפנים קדימה. גורמי התעסוקה בעיר זמינים אליכם וממשיכים לפעול לרווחת התושבים במישור התעסוקתי עם החזרת המשק לשגרה. זה הזמן לשוב לעבודה!".

לפרטים נוספים צרו קשר:

גדרות יהודה- 08-8515782
גילרו-02-9914351 (שלוחה 838)

 דוברות עיריית בית שמש.