ראש העיר ד"ר בלוך: "קיקי מלמד אותנו כבר למעלה מ 20 שנה איך לוקחים אחריות על העיר".
ח"מ הרב שלמה ברילנט: "קיקי הוא נשמה אדירה והוא נותן את הנשמה שלו בכל פינות העיר"
צפו בסרטון בדף הפייסבוק של שמשנט.
מזל טוב לקיקי ויום הולדת שמח.
קרדיט דוברות העירייה.