צילום דוברות העירייה
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וסגר"ע ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך בסיור הבוקר במתחם גני הילדים של רשת "צעדים" שהוקם לאחרונה בשכונת רמת אברהם על ידי עיריית בית שמש. עבודות הפיתוח בוצעו על ידי החברה הכלכלית.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 18:20
צילום דוברות העירייה