"נחשפנו בשנים האחרונות למאות מקרים עצובים של ילדים שנשכחו על ידי הוריהם ברכב ומתוך אלפי ילדים שבשוגג נשכחו ברכבים, גם 6 נפטרו!
כתוצאה מכך בשנים האחרונות ישנם ארגונים רבים העוסקים בתעמולה והסברה לנושא כדוגמת ארגון ידידים, ארגוני איחוד הצלה, הצלה, מד״א, קופות החולים, וכן אגודת יד שרה שאף פיתחו מכשיר חיישן מיוחד המחולק למניעת השארת תינוק ברכב שמתריע על שכחת תינוק ברכב, ועל כך יבורכו כולם ממקור הברכות.
אבל העיקר זה המודעות והתודעה העצמית שפעמים בגלל עייפות הנהג, התינוק נשכח וניצלה לא עלינו בחום האימים של עונת הקיץ. שימו לב לשמירת מפתח הרכב לצידכם ועשו לכם סימנים והתראות לפני צאתכם מהרכב לקחת את התינוק - שלפעמים רדום ברכב ונשכח על ידי ההורה בשוגג. *בואו יחד נמנע את האסון הבא חלילה״.