חבר המועצה אלישיב גוטמן:"זהו רגע מרגש עבור חניכי אריאל בסניף מגדל המים. אנחנו חוזרים לשגרה וכעת המשימה של חברי התנועה להפוך את הסניף לצפוף. אני מאמין בכוחם של חברי התנועה להרחיב את הפעילות בעיר ובטוח ביכולות של צוות ההדרכה. אנחנו כאן בשביל תנועות הנוער" 

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מברכת את חניכי אריאל על פועלם ושמחה לראות את המשך התרחבות הסניף. כולי תקווה שעם ירידת התחלואה הפעילות השוטפת תוכל לחזור לשגרה ואני מאחלת לעוסקים במלאכה המון הצלחה בהמשך הדרך. זכינו שאלו הם בנינו".

דוברות העירייה.