למרכז הוגשו 65 הצעות ומתוכם נבחרו 8 הצעות הזוכות. ב 8 המתחמים צפויים להבנות עוד 611 יחידות.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :"עיריית בית שמש ממשיכה לקדם את הבנייה בשכונת נווה שמיר החל מרתימת רמ"י , קבלנים ומתעניינים. עוד 611 דירות ימתינו לציבור הכללי בשכונה. אני מאד נרגשת ממידת העניין הנדלנ"י ששכונת "נווה שמיר" יוצרת בקרב היזמים עד כדי ש 65 הצעות הוגשו על 8 מתחמים. אין לי ספק ששכונת נווה שמיר תהווה אבן שואבת לתושבים חדשים שיבחרו להעתיק את מקום מגוריהם לעיר בית שמש"
דוברות עיריית בית שמש.