ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אנחנו ממשיכים את המהפכה הירוקה. לאחר שהעירייה הכניסה לשירותיה מכוניות חשמליות ונקבעו עמדות טעינה בעיר, החל המהלך של החלפת התאורה.אנו שמחים לבצע את המעבר הנצרך לטכנולוגיה אשר תיטיב עם הסביבה וכן תוזיל את הוצאות החשמל בעיר. וכמו כן החלפת הנורות הישנות באלו החדישות יחסכו את עבודות התחזוקה התכופות."
דוברות עיריית בית שמש.