קצת יותר משנה עברה מאז שרשת המרכזים הקהילתיים נכנסה לשגרת קורונה, חוגים, סדנאות ושאר פעילויות בוטלו, המרכזים פיזית היו ריקים אך היו מלאים בפעילויות למען התושבים, תוך חשיבה מחוץ לקופסה ובהתאמה לכללי הפעילות בקורונה: משאיות שמחה שעברו בשכונות, ערוץ קהילתי חדש "קהילייב" ששידר תכנים חינוכיים ותרבותיים לתושבים, אירועי "דרייב-אין", דאגה למבודדים וחולים, ערכות פעילות שהגיעו עד לבתי התושבים, הפעלת מועדוני נוער, הם רק חלק מהפעילויות שהמרכזים הקהילתיים קיימו למען תושבי העיר. 

כשמבצע החיסונים יצא לדרך, החלו בהנהלת הרשת להיערך במלוא הכוח ליום שבו יוכלו לשוב ולפתוח את המרכזים הקהילתיים לתושבי העיר. וכעת, כשמצב תחלואת הקורונה מאפשר זאת, המרכזים הקהילתיים חוזרים לשגרה מלאה. 
ב18.4 המרכזים ישובו להפעיל את החוגים, הסדנאות ואת שאר הפעילויות הזכורות לנו לטובה. הפעילויות יתקיימו לפי הנחיות משרד הבריאות העדכניות. 

סגן ומ"מ ראש העיר, משה שטרית: 

"המרכזים הקהילתיים מהווים חלק בלתי נפרד מחיי הקהילה בבית שמש. לאחר שנה שבה המרכזים היו סגורים לפעילות, אני שמח שכעת הם חוזרים לשגרה. עובדי ומנהלי המרכזים הכינו עבורכם ולמענכם תושבי העיר שלל פעילויות, אירועים וחוגים. אני מודה למנכ"ל הרשת עמית קדמון, למנהלי המרכזים ולכלל העובדים על העבודה המסורה למען התושבים". 

אנו מברכים את המרכזים הקהילתיים, ונמשיך לעדכן בפעילויות והחוגים שיתקיימו בקרוב.