ביום שלישי, ה- 13.04, יחלו את אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה למחרת היום מדינת ישראל תחגוג 73 שנות קיום.
בצל מגפת הקורונה ולאחר כי בשנה שעברה לא התקיימו אירועים המוניים, ועדיין קיימות מגבלות על התקהלות, אגף האירועים נערך לאירועי יום הזיכרון והעצמאות תחת מגבלות והנחיות.
להלן האירועים:
עצרת ליל הזיכרון לחללי צה"ל ופעולות האיבה
תתקיים ביום שלישי, א' באייר, 13.04, בשעה 20:00 באנדרטה המרכזית, במעמד המשפחות השכולות, רה"ע עליזה בלוך, סגני רה"ע, חברי מועצת העיר, נציג הממשלה - ח"כ אמיר אוחנה, השר לביטחון פנים, וחברי הכנסת קטי שטרית ומשה אבוטבול ועוד.
הזמר אלי לוזון יופיע עם להקת 'בין השמשות', מנחה הטקס גלעד עדין.
בסיום הטקס יתקיים ברחבת האנדרטה ערב שירי לוחמים, החל מהשעה 21:30.
הטקס יתקיים לפי הנחיות התו הירוק ותותר למחוסנים ומחלימים בלבד!
ערב שירי לוחמות 'ונזכור את כולן':
במתנ"ס גוונים ברמב"ש א', יתקיים טקס קהילתי בשיתוף והובלת בני נוער, בשעה 20:00, לאחריו יתקיים ערב שירי זיכרון בסימן 'נשים לוחמות' ונפגעות פעולות האיבה.
טקס יום הזיכרון בבית העלמין:
ביום רביעי, ב' אייר, בשעה 11:00, יתקיים טקס בחלקה הצבאית בבית העלמין המקומי בהשתתפות המשפחות השכולות, רה"ע, סגני רה"ע, רבנים ותושבים.
חגיגות יום העצמאות:
'באנו לעשות שמח' בשכונות העיר, לראשונה יתקיימו מסיבות עם 14 דיג'יים מקומיים במוקדים מרכזיים בעיר. רוצים להזמין מסיבה בשכונה, מוזמנים להתקשר לטלפון – 02-6335873 שלוחה 1 ולתאם מראש מסיבה שכונתית.
משאיות עם מיטב הדיגיי'ם המקומיים יעברו ברחבי העיר בשכונות וביחד ישמחו את התושבים במהלך כל ערב יום העצמאות, יחולקו דגלים, פטישים ואביזרים מוארים בכדי ליצור את אווירת החג כמיטב המסורת.
הציבור מוזמן לאירועים לפי הנחיות ועטיית מסיכות!