ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הגיעה לעמוד בצפירה עם נלי פולק ניצולת שואה תושבת העיר. בבית נכחה גם עדי נכדתה. בתום הצפירה נלי ספרה לראש העיר את סיפורה.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 21:13
קרדיט צילום דוברות העירייה.