"אנו ממשיכים ביוזמה מרגשת ומוצלחת שהחלה בשנה שעברה, מתוך אילוצי ההנחיות בימי קורונה, ותתקיים גם מחר. בני נוער רבים ותושבים העיר הפכו שותפים ברמה הערכית במחווה היפה.
אנו גאים, מכירים תודה ומוקירים את זכרם של הנספים ולהבדיל, את ניצולי השואה בעיר."  

יוזמה מבורכת ומשותפת לאגף האירועים והנוער ואגף הרווחה, שהחל בשנה שעברה בעקבות הקורונה.

בני נוער ותושבים ילכו לבית ניצולי השואה, יחלקו פרח ויעמדו איתם במהלך הצפירה, ישמעו את סיפורם האישי ויזכו לתת תשומת לב מירבית ביום חשוב זה.

גם השנה פרויקט זה מתקיים.

רוצים להיות חלק ולהשתתף במחווה מרגשת?מוזמנים להרשם עוד היום בלינק המצורף ויצרו אתכם קשר 

https://forms.gle/v4u3xhdPsgYB5Ddc9