ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בחגיגות המימונה השמחות בביתם של המשפחות בוזגלו וקניזו. "תרבחו ותסעדו".
פורסם בתאריך: 22/06/2026 22:40
קרדיט צילום דוברות העירייה.