הנהלת אופטיקה הלפרין:
"בימים הקרובים תכוסה הארץ מצפון לדרום בכ150 שלטי פרסום חוצות, מטרת הקמפיין חידוד והגברת ותזיכור מצוות כיבוד הורים, מצווה שהיא מעשרת הדיברות , ולמעשה זה גם הכרת הטוב להורים שגידלו, חינכו, טיפחו, פירנסו, ולפעמים( ודווקא בקורונה) הגבולות הטשטשו ואנחנו שוכחים שהורים יש רק ״אחד״ ולזמן קצוב!!! ולפעמים צריך תזכורת , לכבד, לחבק, לעטוף, לנשק, ולאהוב, ואנחנו באופטיקה הלפרין ,לקחנו משימה לתת תזכורת קטנה.
יהי רצון שניהנה השליחים הטובים ותגבר האהבה והחום שלנו להורים. חג שמח".