ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה:

"שמחתי לארח היום בלשכתי את המרא דאתרא כדי לקיים את מצוות מכירת החמץ. אני מאחלת שניפרד מהחמץ וגם מהחוויות הפחות טובות שלנו מהשנה המאתגרת שחלפה עלינו. ועכשיו יחד נשמור על עיר נקייה. ושיהיה לנו חג כשר, שמח ובריא!".

דוברות עיריית בית שמש.