את הפגישה הובילה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך יחד עם מנכ"ל העירייה איתמר בר טוב ובהשתתפות מנכ"ל 'נתיב אקספרס' רוני אלרואי, מנהל 'תנופה' מר ציון פת והצוות המקצועי.
בפגישה סוכם על מנגנון משותף של המפעילות יחד עם עיריית בית שמש ומשרד התחבורה שיתאמו את כניסת החברות החדשות תוך שיתוף פעולה מלא ומיטבי למען תושבי העיר ועל מנת לשפר את השירות לתושב.
כמו כן, לבקשת ראש העיר הוחלט על מיקוד מאמצים בגיוס נהגים, פקחים ובקרים תושבי בית שמש.
בנוסף, סוכם על התנעת פרויקטים בתחומי הבטיחות בדרכים, חיבור לקהילה וחינוך לאחריות בשיתוף החברות המפעילות.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אנחנו משקיעים מאמצים מרובים כדי שכבר עם כניסת המפעילות החדשות, רמת השירות לתושב תשופר ואיכות התחבורה הציבורית תשתדרג משמעותית. חשוב לנו שלמשתמשי התחב"צ בעיר יהיו תנאים נאותים, פריסה נוחה, תחנות וסככות ראויות ומזמינות וכמובן אוטובוסים נוחים וצוות איכותי שעסוק בלשרת את התושבים. אני אופטימית ונרגשת לקראת כניסתן, בעיקר כי התושבים ירוויחו".