דוברות עיריית בית שמש.
בתמונה המשתתפים נוטעים שתילים לזכרן של הבנות.
הטקס התקיים במעמד שר החינוך גלנט , ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , ארנה שמעוני , יור קקל אברהם דובדבני , ראש המועצה האזורית עידן גרינבאום.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 00:36
דוברות עיריית בית שמש.
בתמונה המשתתפים נוטעים שתילים לזכרן של הבנות.