מאומתים ביממה האחרונה: 15
מס' דגימות: 593
אחוז חיוביים: 2.5%
מס' מאומתים פעילים בעיר: 307
עלייה בשבעה ימים: 139
בית שמש ממשיכה לתת כתף ולהתחסן!
ס"ה מחוסנים במנה ראשונה: 36,468
ס"ה מחוסנים במנה שניה: 29,205
פילוח לפי גילאים-
16-29: 64% חוסנו במנה ראשונה - 52% חוסנו במנה שניה
30-49: 67% חוסנו במנה ראשונה - 56% חוסנו במנה שניה
50 ומעלה: 93% חוסנו במנה ראשונה - 90% חוסנו במנה שניה
ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "זהו בוקר משמח לעיר.בוקר של אחריות. חזרנו להיות עיר ירוקה וזה בזכות תושבי העיר שנותנים כתף ונרתמים למאמץ הלאומי והולכים להתחסן. אני קוראת לתושבי העיר שעוד לא התחסנו, לכו להתחסן למען כולנו. זו הדרך היחידה לחזור לשגרת חיים מלאה, זו הדרך היחידה לנצח את הנגיף. יחד נעשה זאת".
רועי לחמנוביץ, דובר עיריית בית שמש