האירוע נפתח בברכות וחלוקת תעודות ופרחים לעובדים המסורים ולאחר מכן זכו למופע של מיכה ביטון וסעודה כיד המלך. 

סגנית רה"ע הממונה על אגף הרווחה רינה הולנדר: "יום העו"ס הוא יום חג. מה שמייחד את עבודת העו"סים הוא הענווה. העו"סים מצילים אנשים פשוטו כמשמעו. משנים חיים. הם התשתית המניעה את גלגלי החברה ועם כל זה- הכל נעשה בענווה ובצנעה. לכן אנחנו כחברה חייבים לציין יום ייחודי להוקיר את עבודתם. 

אני מודה לגילה רונן מנהלת האגף ולכלל עובדי האגף, הן העו"סים והן צוות המנהלה.
בשמי ובשם תושבי העיר- תודה".