עמותת ובנה ממשיכה לסייע במלוא המרץ למאות רבות מתושבי העיר. 

אמש, התקיימה חלוקת ענק ל 180 משפחות. זוהי החלוקה השניה אותה מבצעת העמותה, כסיוע למשפחות לקראת חג הפסח. 

עקב השנה הקשה אשר פגעה בפרנסתם של רבים, הוסיפה העמותה רק בחודש האחרון כ 100 משפחות חדשות לסיוע, כאשר בעמותה מדגישים כי הפניות הן רבות וההתגייסות של התושבים לסייע בכבוד לשכניהם, הנה משמעותית ביותר. 
בעמותה פתחו בפרויקט "אמץ משפחה"- כאשר כל תורם המסייע ב 200 ₪, העמותה מתחייבת להכפיל את הסכום ולקבל משפחה חדשה לסיוע- לקראת החג. 

"אין כמו לשבת ליד שולחן החג, ולדעת שבזכותכם יושבת משפחה עם שולחן מלא, שיכולה גם לשמוח בחג ולא להרגיש את הכאב של המחסור", אומרים בעמותה. "יחד נעשה כל מאמץ כדי שלאף משפחה בעיר לא יחסרו צרכי החג"! 

תושבים יקרים, אנא מהרו להעביר תרומת קמחא דפסחא לפרויקט- החלוקה הבאה תתבצע שבוע הבא, סמוך לחג הפסח. 

לאמץ משפחה: https://did.li/pJPfT