יפה בן דוד יו"ר הסתדרות המורים: "עליזה תודה לך על העשייה בכלל ועל העשייה החינוכית בפרט.בית שמש התברכה בעובדי הוראה איכותיים שתלך ותתפתח. ראינו צורך לתת מענה בסניף בבית שמש למורים פה ולכן אנחנו פה. אין לי ספק שהסניף יהיה בית מכיל. אנחנו לא מקימים הרבה שלוחות אלא היכן שאנחנו חושבים שיש צורך. עובדי הוראה דווקא בתקופה הזאת הוכיחו כמה הם חשובים לחוסן שלנו כחברה. עובדי ההוראה שמרו על המצב הריגשי וזה הדבר החשוב ביותר בתקופה זו. המורים השקיעו. מעמד המורה התחזק בימים אלו. עובדי הוראה היו שליחי קודש בימים אלו. המורים הם גילו משפחות במצוקה.כולנו יחד נעשה ונצליח"
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני כראש עיר קיבלתי מערכת חינוך מצויינת. הבקשה שלי להזמין את ותיקי מערכת החינוך לטקס היום היא כי אני רוצה לומר לכם תודה. הקמת השלוחה כאן היא אמירה שפסקנו להיות עיר קטנה. אנחנו ניתן כאן שירות למורים. אני רוצה להגיד למורים כאן זה הבית שלכם. המפגש הזה היום הוא הצדעה למורים. בית בליבה של העיר בית שמש. בית שבו יוצרים, חושבים ועושים. אין לי ספק יפה שאת תביאי לכאן את כולם לראות מה זה סניף מוצלח."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש