לאחר הטיפול הראשוני בביתה של היולדת היא פונתה עם התינוקת להמשך טיפול בבית החולים כשמצבן טוב. יש לציין שזו קבלת הלידה השנייה השבוע בו שותפים מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש.
מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.
בשעות הלילה (רביעי) התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בבית שמש. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש אופיר יצחק ואסי טרוזמן שהיו במשמרת על רכב החירום הגיעו למקום יחד עם המתנדבות אתי פרץ, שושנה ליכטמן והמיילדת אליסון רוזנבאום שסייעו לאשה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולדה בת.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 02:31
לאחר הטיפול הראשוני בביתה של היולדת היא פונתה עם התינוקת להמשך טיפול בבית החולים כשמצבן טוב. יש לציין שזו קבלת הלידה השנייה השבוע בו שותפים מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש.
מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.