איחוד הצלה:
לאחר הטיפול הראשוני בשטח באמא והתינוקת הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב. נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.
בתמונה- המיילדת אליסון רוזנבאום והתינוקת.
הבוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה בעיר על גב' הכורעת ללדת בביתה ברמב"ש ג'. חובשי רפואת חירום - שלמה גולדשמיט, עם המיילדות אליסון רוזנבאום ומיטל לזר (מתנדבות ביח' המיילדות של איחוד הצלה) הגיעו למקום ובשעה טובה נולדה בת.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 04:04
איחוד הצלה:
לאחר הטיפול הראשוני בשטח באמא והתינוקת הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב. נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.
בתמונה- המיילדת אליסון רוזנבאום והתינוקת.