מנכ"ל עיריית בית שמש איתמר ברטוב: "אנחנו ממשיכים להלחם יחד עם כלל תושבי העיר נגד הקורונה. אין לנו ספק כי כל מי שיפקוד את הביניים העירוניים בבית שמש ישתף פעולה עם בדיקת חום בכניסה מתוך אחריות אישית. המטרה היא לשמור על כולנו. רק כך ננצח הקורונה" 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.