ראש העיר ד"ר בלוך: "חלמנו , יזמנו , תכננו והאירוע המרגש הזה יוצא לדרך. מאות מתושבי העיר לוקחים אחריות ושותפים בתכנון המרחב המשותף. חג שמח ובהצלחה לכולנו".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הזניקה את הקאתון בית שמש לאחריות קהילתית יחד עם ראש מנהל חינוך שרי דרור וישראל פרץ יו"ר ארגון העובדים.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 04:51
ראש העיר ד"ר בלוך: "חלמנו , יזמנו , תכננו והאירוע המרגש הזה יוצא לדרך. מאות מתושבי העיר לוקחים אחריות ושותפים בתכנון המרחב המשותף. חג שמח ובהצלחה לכולנו".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.