העיר בית שמש מתנדנדת במדד הרמזור בין הצבעים צהוב לכתום.אחוז המתחסנים מעל גיל 50, קרוב ל 100%. בגילאים הצעירים יותר, הקצב אינו מעודד והעיר רחוקה במספרי המתחסנים, אף מחלק מהערים החרדיות המובהקות.
כידוע, אחוז המתחסנים משתכלל וקובע את צבע הרמזור,  ומשפיע על פתיחת או סגירת מוסדות, קיום אירועים ועוד.

הופכים את בית שמש לירוקה וחוגגים את חג הפסח ללא הגבלות.

מיזם חיוני: חוגגים את ליל הסדר ללא הגבלות!
עיריית בית שמש בשיתוף רשת המתנ"סים מזמינה את תושבי בית שמש להזדמנות אחרונה לפני החג, לבוא ולהתחסן, להפוך את בית שמש לירוקה וכך נוכל כולם לחגוג את חג הפסח ללא סגרים וללא הגבלות.

מתחם חיסונים מיוחד יוקם היום בערב ב*מתנ"ס גוונים* ברמת בית שמש א', בין השעות 17:00-23:00.

באים ונותנים *אור ירוק*.
פינוק מיוחד למתחסנים במקום...!