אולפנת נגה, אימצה את העמותה והיא מקיימת עמה קשר התנדבותי רציף.
רוני אריכא, תלמידת שכבה ח': "החוויה של פרויקט החסד הייתה מאוד חיובית בשבילי. ראיתי את ההתארגנות של כל הבנות שגרות במושב שלי ואת כל ההתרגשות וההשקעה של כל השכבה ואז כשיצאנו למכור אני הייתי ממש מופתעת כמעט לא היו בתים שנכנסו אליהם והם לא קנו".
מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות אמית נגה: "אנחנו גאות ומברכות את בנות שכבת ח' המקסימות שלקחו על עצמן את הפרוייקט והרימו תרומה משמעותית לעמותת בת מלך! כל הכבוד למחנכות המסורות, מעין ותמר, ולכל הבנות שאפו, ארזו ומכרו את המאפים המושקעים! תזכו למצוות!".
באדיבות - רשת אמית.
קרדיט צילום תמונה נגה רחימי.